marți, 13 august 2013

Campulung

  Inceput, cuprins si incheiere: acestea sunt partile unei compuneri. Si despre calatorii putem spune acelasi lucru: au un inceput, primesc un continut si apoi o incheiere. Noi suntem inca in continut, am trecut de punctul culminant si cautam deznodamantul, nu inainte insa de a mai face o scurta calatorie.

Inceputul il stiti. Am vrea sa povestim un pic continutul :)


  Am ajuns cu bine, am petrecut un timp frumos la "casa parinteasca", am mancat musceleneste si am vorbit la fel. Am facut vizite si am primit cadouri ori daruri intarziate si ne-am bucurat ca am fost intampinati asa dragut.
  In prima duminica petrecuta acasa am asistat la botezul lui Cata si al lui Geani, fratii mei (Oana). Am mers si la iarba verde:) Si la tara, unde am mancat inghetata si turta dulce, pentru ca era balci. La prajitura, la sandwichuri, la rude, la cunostinte si nu in ultimul rand... la nunta! :D A fost o zi frumoasa. Ne bucuram pentru miri! Am cantat, am ras, am facut poze, am revazut oameni vechi si am fost impreuna...noi doi:) Ultima zi petrecuta la Campulung a fost relaxanta si ne-a racorit o ploaie de munte:P App, Dani adora aerul de munte! :X
  "Iesirea" asta a fost o aventura, am facut lucruri pe care nu le-am mai facut inainte. Cu siguranta o sa ne amintim cu placere de ele:)
Acum...suntem in Mc. Din nou.
Ne indreptam spre final, insa mai avem o parte importanta de realizat:) Mergem... la campie - "campia galateana" :)



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu