joi, 25 iulie 2013

Un drum spre biserică

În seara aceasta am mers la biserică. Vrem să vă împărtăşim cum a fost pe drum - nu ne-am certat. :)) O să vedeţi şi câteva poze cu gara din Brăila în apropierea căreia locuim, şi care arată foarte frumos după renovare - încă se mai lucrează.

A fost soare azi, a adiat şi vântul; iar pe la ora 18.00 era tocmai bine pentru o plimbare. Ne-am întâlnit cu doamna învăţătoare şi cu profa de română (ale lu' Dani - profa de română a fost la nuntă, i-am dat fotografia) şi s-au bucurat să ne revadă :) În drumul nostru am trecut şi pe lângă Şcoala Generală nr.6, unde a învăţat Dani. În seara aceasta l-am întâlnit şi pe D.P., un prieten de la Bucureşti, a venit la biserică şi am stat la poveşti după program.

A fost o seară frumoasă şi ne bucurăm că am putut să mergem la biserică...împreună.












Un comentariu: